Thursday, May 31, 2012

Menuju ke Utara

Pada hujung minggu ini, kami sekeluarga akan bergerak ke Utara tanahair. Tujuannya ialah untuk pendaftaran anak di UniMAP pada 3/6 bagi sesi pengajian 2012/2013. Terlanjur cuti sekolah, kami pergi lebih awal untuk jalan-jalan sekali. Belum rancang lagi nak ke mana. Tengoklah keadaan nanti kat mana tempat-tempat yang patut disinggahi.

Pintu masuk utama kampus induk UniMAP Pauh Putra, Jalan Arau-Changlun, Arau, Perlis.

18 comments:

  1. Tahniah kpd anak Mie kerana menjadi siswa di menara gading! Kalau Mie datang dari arah selatan, memang banyak tempat utk singgah. Makan gulai tempoyak tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ NA. Ke sana pun bukan untuk bercuti sangat, tengoklah nanti macam mana. Gulai tempoyak, (amari suki ja nai) - tak berapa suka lah tu...

      Delete
  2. Dah dekat ngan Langkawi dan siam tu...=)

    ReplyDelete
  3. Singgah la kat umah saya kat penang..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tqvm... Nantilah bila zila buat majlis...

      Delete
  4. Hati-hati memandu... semoga selamat dan enjoy dihujung minggu...:)

    ReplyDelete
  5. Boleh singgah di rumah AndaQue di Ipoh lepas tu ke rumah Zila di Penang :)

    ReplyDelete
  6. Ni dh balik la ya..kalo ke sana Ahad, elok ke wang kelian. Meriah drpd pdg bsr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari Ahad hari pendaftarannya dan mengambil masa setengah hari, jadi tak sempat nak ke sana. Mungkin lain kali...

      Delete
  7. Beberapa kali melintasi UMPerlis ni...agak panas cuaca disini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang Perlis negeri terpanas dan titiknya berada di Chuping...

      Delete
  8. Cantik gambar header,kalau tak salah itu pemandangan Danau Toba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kak Mah, memang di Danau Toba...

      Delete

En/Cik Anonymous... sila tinggalkan nama...